Jump to content
MadonnaNation.com Forums

Unapologetic Bitch (feat. Siri)


Recommended Posts

Yeah was this the one where there's also a Mm hmm Boyz II Men sample from Motownphilly? My dreams were CRUSHED

:lol: yes! And it was a dance jam too!
Link to post
Share on other sites

SIRI as in the iPhone voice system or Tom Cruise and Katie Holmes alien child?

Link to post
Share on other sites

Yes the "When Doves Cry" sample! Which song was that allegedly for?

Honestly though, what annoyed me the most was when M delayed the album from fall to spring this year and some fans were CONVINCED she delayed it so she can avoid promo and go on tour with it right after the release (like she did with MDNA). Absolutely ridiculous.

Link to post
Share on other sites

oh god, I totally forgot about this :lol:

This was around the same time when we tought that UB was that "We-R-Superstars" song (or whatever it was called)

:D

Link to post
Share on other sites

I swear I convinced myself that I could hear it hahaha

It's a phenomenon called auditory pareidolia.

a58b68.gif

Link to post
Share on other sites

I remember some of ya'll bitches getting all angry at me becuase I said I couldn't hear it :lmao:

I love the rumors before the release

Link to post
Share on other sites

I love the rumors before the release

Oh I love them too!

Britney Don't Do It!

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...