Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Sign in to follow this  
Magician

The iHeart Radio Music Awards (continued)

Recommended Posts

these photos are fucking magnificent. the lighting is beautiful.

madonna-taylor-swift-iheartradio-music-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

madonna-taylor-swift-iheartradio-music-a

Jesus Fucking Christ. Flawless doesn't even begin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Howard will be stanning for this performance tomorrow.

I hope so. I will be listening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

madonna-taylor-swift-iheartradio-music-a

madonna-taylor-swift-iheartradio-music-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm really excited to think about what might be NEXT.

Hopefully another live performance of this classic at a late show, plus a radio station.

Share this post


Link to post
Share on other sites

*loving how slowly but surely Taylor is slutting it up and *clearly trending towards everything M in every way LOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great performance vocally she was on fire!

Shame they didn't have the original synths as per the album version as they are half of the atmosphere of the song!

She looks so beautiful these days tho!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep this hair for Tour, M!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tears of joy *crying* She just looks beautiful!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dramatic:

iheartradio_211.jpg

Gorgina!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her instagram posts :inlove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Nemo. Lovely to see you posting here again. :inlove:

Your welcome Jan :inlove: Had to come out of lurkdom to share a little!

i <3 MADONNA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck that medieval looking outfit is soooooooooo fucking HOT!!!! the grills and hair :dramatic: she looks 90s as fuck. she looks like an actual superstar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw I'm pretty sure she wore a wig

thankfully she has a pretty good hairline to fake it

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg

madonna-taylor-swift-iheartradio-music-a

beautiful! :inlove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw I'm pretty sure she wore a wig

thankfully she has a pretty good hairline to fake it

I'm pretty sure it's extensions...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:dramatic:

iheartradio_211.jpg

:drama: this is worth mentioning as the best dressed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiss and kneel you mother fuckers!

E175F330-18BF-4496-959F-363DFBCE6740.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm pretty sure it's extensions...

no.. look at the top.. i don't wanna spread it around cuz it looks like she wants people to think its extensions cuz they hid it pretty well but its a wig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×