Jump to content

Brazil Dates Confirmed


surannée

Recommended Posts

^ Confirmed by who? I don't see it on Madonna's website?

Globo Network: http://g1.globo.com/Noticias/Musica/0,,MUL...+SAO+PAULO.html

Madonna tem show extra anunciado em São Paulo

Cantora também se apresenta no dia 20 de dezembro.

Outras performances ocorrem no dia 14, no Rio, e 18, na capital paulista.

Do G1, em São Paulo

A cantora Madonna irá se apresentar em um show extra no dia 20 de dezembro, em São Paulo. Ela tem outras duas performances marcadas no Brasil - dia 14 no Rio e dia 18 também na capital paulista.

Os ingressos para assistir à etapa brasileira da turnê "Sticky and sweet" vão custar entre R$ 160 e R$ 600 nas duas capitais (veja mais detalhes abaixo). As vendas começam em 1º (show do Rio) e 3 de setembro (São Paulo).

A turnê servirá para divulgar seu mais recente álbum "Hard candy", seu 11º disco de estúdio, que contou com participações e produção de Timbaland, Justin Timberlake e Pharrell Williams.

Mais de 40 mil pessoas foram ao show de Madonna neste sábado (23), no Millennium Stadium de Cardiff, País de Gales, que marcou a estréia da turnê mundial “Sticky & Sweet”. Muitos fãs britânicos esperavam na fila desde sexta-feira (22) para assistir à apresentação no estádio que tem capacidade total para 75 mil pessoas (contando a parte que ficou atrás do palco).

Rio de Janeiro

Quando: 14 de dezembro (domingo), às 20h

Onde: Estádio do Maracanã

Quanto: R$ 180 (arquibancadas), R$ 300 (arquibancada central), R$ 220 (cadeiras laterais), R$ 250 (cadeiras centrais e pista), R$ 600 (pista VIP)

São Paulo

Quando: 18 de dezembro (quinta) e 20 de dezembro (sábado), às 20h

Onde: Estádio do Morumbi

Quanto: R$ 160 (arquibancada laranja), R$ 180 (arquibancadas vermelha e azul), R$ 300 (cadeiras superiores vermelha, azul e laranja), R$ 250 (cadeiras inferiores vermelha, azul, laranja e deficientes físicos / pista), R$ 600 (pista VIP)

Link to comment
Share on other sites

OK, now let's wait until a third Sao Paulo date is officially announced (12.21). :thumbsup:

The sale of tickets for Rio started today and it's a total mess. People are complaining the site is down all the time. I just can't get past their index page - www.ticketsforfun.com.br

Link to comment
Share on other sites

Accordin www.ticketsforfun.com.br

RIO DE JANEIRO IS SOLD OUT!

It was sold out until this afternoon - now it's not anymore. There are lots of cheap seats available.

Meanwhile, sale for the São Paulo shows will apparently start in less than 15 minutes.

EDIT: It seems to be sold out again.

Link to comment
Share on other sites

the selling is a true NIGHTMARE

really people have no idea. this is the most crazy selling ever FOR REAL

Brazil hits a new record score on how to mess with the fans

Link to comment
Share on other sites

WTF is happening in Brazil?

The ticket website is crashed for days...

I tought that Brazil was a strong country in south america but that has a 3rd world vibe... :confused:

Link to comment
Share on other sites

WTF is happening in Brazil?

The ticket website is crashed for days...

I tought that Brazil was a strong country in south america but that has a 3rd world vibe... :confused:

Meanwhile, all the VIP tickets are in the hands of scalpers. We call this corruption.

Link to comment
Share on other sites

Dear customer,

Tickets for Fun is implementing several measures to improve the performance of this site. In order to give you a better customer experience, our site is temporarily CLOSED FOR MAINTENACE.

Tickets for Madonna shows in Brazil are still available by:

- Phone: (details)

- Ticket centers: (details). The ticket center at Antartica Park is no longer open.

- Official Ticket Cente: (details)

Thanks for your patience.

TICKETS FOR FUN.

Link to comment
Share on other sites

OFFICIAL

DECEMBER 14 RIO DE JANEIRO - SOLD OUT (75.000 tickets in 24 hours - even with the big problems!)

DECEMBER 18 SAO PAULO - ALMOST SOLD OUT (Only few - and worst - tickets left)

DECEMBER 20 SAO PAULO - SOLD OUT (65.000 tickets sold)

200.000 tickets sold here in brazil in few days. AMAZING!

Link to comment
Share on other sites

A second date in Rio de Janeiro has just been added: December 15.

A third one in Sao Paulo (12.21) may be announced shortly.

She's really going to rake it in with this tour! South America was such a great idea! :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest northernlad
A second date in Rio de Janeiro has just been added: December 15.

A third one in Sao Paulo (12.21) may be announced shortly.

Wow. Have you purchased tickets yet?

Link to comment
Share on other sites

Guest FrozenLight

Woah it looks like the demand in Brazil is enormous. I bet they will put more tickets on sale for Rio and Sao Paulo...both stadiums are some of the biggest in the world and I think that both can hold more than 100K people

Link to comment
Share on other sites

Wow. Have you purchased tickets yet?

^ No, but it wasn't for lack of trying. It's a third world mess here.

And by the way, uh oh... something's dreadfully wrong. LiveNation has just confirmed the second Rio date, but Tickets For Fun hasn't yet - they said "there's no official confirmation". Honestly, LiveNation should dump Tickets For Fun right away and start anew with Ticketmaster or any other.

Link to comment
Share on other sites

^ No, but it wasn't for lack of trying. It's a third world mess here.

And by the way, uh oh... something's dreadfully wrong. LiveNation has just confirmed the second Rio date, but Tickets For Fun hasn't yet - they said "there's no official confirmation". Honestly, LiveNation should dump Tickets For Fun right away and start anew with Ticketmaster or any other.

vc tem msn?

eu consegui confirmar a minha compra dos 2 vips!!! debitou no meu cartão, e depois de horas no telefone consegui ligar no pós-venda e confirmaram os ingressos!!! já me passaram a senha!

Link to comment
Share on other sites

Nes, pra qual número tu tá ligando? Eles não me atendem! Não quero mais gastar com interurbanos. :(

Consegui ingressos pra SP, depois de uma noite em claro e muita dor de cabeça, mas o do Rio não sei se consegui. Preciso da confirmação!!!

ligue para o 28466200! depois de muito tempo de espera eles atendem SIM! ó ruim é que tem mesmo que esperar um tempão para ser atendido... demorou mas uma tal de Heydi me atendeu e confirmou que o débito no meu cartão, que havia sido confirmado pela central do cartão, foi computado como venda confirmada e os ingressos são meus, inclusive ela passou uma senha de garantia! disse que eu posso ficar tranquilo que receberei o email de confirmação e a partir do dia 15/09 eles começam a enviar os ingressos. Ela pediu para eu ligar semana que vem para ter mais informações sobre o procedimento de entrega

não desista!! continue ligando! eu consegui ser atendido as 11:30!!! ela disse que tem sido muito dificil para eles pois a demanda é enorme e as ligações constantes, mas pediu para avisar para aqueles que estão tentando não desistirem pois serão atendidos.

os meus 2 vips são para SP!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...