Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Hector

YouTube reaction videos

Recommended Posts

7 hours ago, Je5u5 said:

Let me guess:

"*Flex muscles* Madonna Let It Will Be Confessions Tour *moves head a bit* Wow she's so beautiful. Her voice, wow (note: even if the crow is flying high on this one). She gives her all in her performances. No wonder she's the queen of pop."

:dead:

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, spotlight said:

We can post it over at gagsdaily and watch them have meltdown:rotfl::rotfl:

:lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd be torn to shreds!!!  I gotta make @Jazzy Jan Beyonce/fan video first!!  But believe me, a Gags reaction from me would NOT be nice (but hella funny)!!!

tumblr_myqq3610q21s68ou6o1_400.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do not consider this one a good reaction but I love the look in his eyes he looks mesmerized,I wish we had more reactions to frozen watching them reminds me of my 8 yo self watching on MTV mesmerized and speechless, scared(lol I was a kid) and isnpired at the same time a stunning video

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, kallidonna said:

I do not consider this one a good reaction but I love the look in his eyes he looks mesmerized,I wish we had more reactions to frozen watching them reminds me of my 8 yo self watching on MTV mesmerized and speechless, scared(lol I was a kid) and isnpired at the same time a stunning video

 

He's the most boring of all!!!  He just sits there, says nothing (except the occasional "WHAT WAS THAT")!!  Reaction.....NONE!!!  Anybody who is a nobody can do that!  NEXT!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14 January 2018 at 8:17 AM, todsmod said:

I'd be torn to shreds!!!  I gotta make @Jazzy Jan Beyonce/fan video first!!  But believe me, a Gags reaction from me would NOT be nice (but hella funny)!!!

tumblr_myqq3610q21s68ou6o1_400.gif

Can't wait for the Beyonce fan/wig video. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, todsmod said:

He's the most boring of all!!!  He just sits there, says nothing (except the occasional "WHAT WAS THAT")!!  Reaction.....NONE!!!  Anybody who is a nobody can do that!  NEXT!!

But he is cute tho :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugh, enough with the Frozen requests! 

How quickly everyone forgot Express Yourself video and how game changing it was. And it gave us this 

madonna-express-yourself-video-set-0004.

and this 

Madonna21.jpg

 

Which ultimately lead to this:

77567ff0b92f6bc5c8662083c261c594.jpg

 

Sorry but Ray Of Lighters annoy me. :IMG_1564:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, todsmod said:

He's the most boring of all!!!  He just sits there, says nothing (except the occasional "WHAT WAS THAT")!!  Reaction.....NONE!!!  Anybody who is a nobody can do that!  NEXT!!

I agree he's super boring idk how he got all these views 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Lolo said:

Ugh, enough with the Frozen requests! 

 

This. Out of its original context (i.e. 1998. Madonna back from Evita and the STR era with a new sound and look) it rarely works. Sure it remains a beautiful piece of music video art but it's not the jawdropper it was 20 years ago as CGI (and Mohave to a certain extent) have been done to death in videos now.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Mmmmm said:

But he is cute tho :lol:

Maybe after a few several drinks and a pill or two?!!!  So not my type.  But with a good shave, uhmmmm, never say never!!!  :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

These guys make me miss Sissy and her comments about transitions.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, todsmod said:

Maybe after a few several drinks and a pill or two?!!!  So not my type.  But with a good shave, uhmmmm, never say never!!!  :naughty:

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×