Jump to content
MadonnaNation.com Forums
spazz

2016 American Presidential Thread

Recommended Posts

im better than isis sniff

Share this post


Link to post
Share on other sites

"LOCKER ROOM TALK"  

Drink! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The person that did his tie hates him.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's a pig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How do these people look him in his moronic face without laughing?! HOW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trump is going to solve terrorism by calling them "radical islam". Amazing!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hillary is doing great including the "FAT checking" mistake lol

 

she's on point with everything and coming off intelligent and calm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canadians entering the U.S. en masse for operations. jt7pS3w.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's breathing so heavily, it's like he could keel over of a heart attack at any minute.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

The first debate was fun, this one feels disgusting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck - just answer the damn question! Ridiculous douche

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm watching a man kill himself. Lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

And Hilary gives a straight answer :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. because Hilary can just make all of those decisions on her own. Fucktard!

This is nuts!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"BAD JUDGEMENT"

Drink! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

He is an absolute joke.  All he does is attack her and then go back and talk about ISIS.  Has nothing to say of any consequence and intelligence. Embarrassing and frightening that he could be even considered to be the president.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why does he sound out of breath...running for his life :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOOOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...