Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Sign in to follow this  
Guest Rocco Papa

Madonna on Access Hollywood Tonight??

Recommended Posts

Guest Rocco Papa

In the description of tonight's episode of Access Hollywood, it says "a look inside Madonna's Rebel Heart Tour." I don't know if she's being interviewed or what it is. Just thought I should let you all know. It airs 7:30 PM EST on NBC. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes there's an interview!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes mama U promote that tour

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg thanks for the heads up! I simply must tune in

Share this post


Link to post
Share on other sites

I saw them randomly mention the tour a week or two ago; they said how much $ Madonna pulls in and played a clip from an interview, totally random and blatant promo lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

they are not saying she'll be on the show or a segment or anything yet

Share this post


Link to post
Share on other sites

"a look inside Madonna's Rebel Heart Tour."??! Are they gonna show us her tour mood-board? There's nothing to 'look at'.

Definitely up for another interview tho :dramatic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We will see in 4 minutes

Share this post


Link to post
Share on other sites

We are waiting for some infos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

They are interviewing Paris Hilton now. LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's the interview where she says bitch cunt whore that outfit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rocco Papa

Only Madonna can make me sit through a Paris Hilton interview. :laugh:

Anyway, they just showed a clip of the same interview they aired last month. So, it looks like it might not be anything we haven't already seen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, I think it's just a repeat of the old interview.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only Madonna can make me sit through a Paris Hilton interview. :laugh:

Anyway, they just showed a clip of the same interview they aired last month. So, it looks like it might not be anything we haven't already seen.

thank you. I think the tour is not yet in process

Share this post


Link to post
Share on other sites

just about her dealing with Lola going to college

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can't believe the amount of coverage the Kardashian's get on these shows. They do nothing and nobody cares about them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah wasn't anything new

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well that was pointless but God bless whoever is still pumping the $ into album promo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugh i thought we would see some tour stuff as someone said. boring questions. who cares. but that tv show seems so superficial. just how they go to ads and everything else about it. no wonder there's so many idiots on social media with all the one second soundbites

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can thank mtripe for boasting that the show was about the tour

Share this post


Link to post
Share on other sites

QUESTION:

Does anyone remember (it was on one of the night shows... Access Hollywood or Entertainment Tonight)... On the 2015 Grammy Red Carpet... a young girl was interviewing M and said "you're showing these young ones how it's done"

And M goes, "Yeah, and I'm gonna keep showing them"

Does anyone have this clip? I'm looking for it on youtube but can't find it!

I was on the treadmill at the gym when I saw it on TV back in February and screamed. I live.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...