Jump to content
MadonnaNation.com Forums

Recommended Posts

Nothing like shes ever done which is great!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sinisin

Should definitely be released! So catchy and empowering.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sinisin

As well as JoA, Body Shop, Rebel Heart, Iconic, Illuminati, BIM...etc, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sinisin

And VVV, Graffiti Heart, Borrowed Time...you get my point. I listen to this album as much as LAP in the height of my fandom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pud Whacker

LOVE LOVE LOVE Hold Tight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm listening to it now. It's a beautiful song and I love it. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hold Tight played at work yesterday!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg it's playing right now as I type this in jamba juice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hold Tight is LUSH. Love it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only have one problem with Hold Tight....that is deciding which version is the best. It is a dream come true sort of Madonna experience.

Share this post


Link to post
Share on other sites

......well yeah, that's why they're demos.......

yeah... that was a SMH moment. "The finished version sounded so much more polished than the demos." HAHAHAHAH

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only have one problem with Hold Tight....that is deciding which version is the best. It is a dream come true sort of Madonna experience.

Yes, final version and Demo 5 are both ace and a combination of them would be heaven! I'd love to hear the additional vocals and the early song structure with the final, anthemic arrangement. I gotta do a mashup of the two. But nevertheless, the album version kicks ass!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was playing this in my office yesterday and a coworker came in and asked if I was listening to Shakira.

:manson:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, final version and Demo 5 are both ace and a combination of them would be heaven! I'd love to hear the additional vocals and the early song structure with the final, anthemic arrangement. I gotta do a mashup of the two. But nevertheless, the album version kicks ass!!!

Absolutely agree. 110%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demo 5 is so good. It gets me in such a good mood!! What a song!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah i must say, the choir covering the song really shows what a lovely, lovely song it is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demo 5 is so good.

What the fuck :rotfl: how many demos leaked in total? Are there really 5 different fucking versions of Hold Tight floating around? :lmao:

I didn't keep up with all the leaks. Kinda wish I did.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was playing this in my office yesterday and a coworker came in and asked if I was listening to Shakira.

:manson:

post-26182-earl-disgusted-animated-gif-9

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was playing this in my office yesterday and a coworker came in and asked if I was listening to Shakira.

:manson:

You should stop talking to this person, and tell her to go buy Crest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice work, PS22 Chorus from NY. Love the enthusiasm of these elementary school kids, and I hope Madonna sees it. Hold Tight sounds great!

A previous batch of students sang Sky Fits Heaven a few years ago, with piano and guitar accompaniment.

https://www.youtube.com/watch?v=w8sFvPWCrpg

It's so awesome when kids get to learn and perform Madonna music!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This should be a single!

Share this post


Link to post
Share on other sites

the choir one with the kids is so beautiful! i loved hold tight when i first heard it. but now I love it even more! would like her to perform it w a choir on tour :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the fuck :rotfl: how many demos leaked in total? Are there really 5 different fucking versions of Hold Tight floating around? :lmao:

I didn't keep up with all the leaks. Kinda wish I did.

I don't recall the rest demos for Hold Tight, but Demo 5 is simply far superior to the album version in EVERY WAY. Just look for it and you will easily find it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't recall the rest demos for Hold Tight, but Demo 5 is simply far superior to the album version in EVERY WAY. Just look for it and you will easily find it.

YES!! Demo 5 is amazing. I love it.

And we only have demos 3,4,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...