Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Suedehead

Madonna at the Grammys - continued

Recommended Posts

old enough to know better but still too young to care, lol.

i don't think i doubt her it but i am actually nervous for her! it feels like she has to prove something every time she comes out (not to us because we love her). So i'm freaking out for her, lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

With her whistle to summon the devil :drama:

HAHAHAH omg :dead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can you imagine her using it at the Grammys?

"Shut up...let me finish my song" :lmao:

My FAV thing is when M acts like a brat. I would LOVE for her to blow the whistle :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not in the UK. We all grew up with the Queen! And no way is Som Smeet 22

Exactly. If Som is really 22, he would have been 13 when Hung Up was released and Madonna was as massive as ever in the UK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Where is the hairstyle of the new era Demonna?!?! that can't be it!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Hunterlas

Bitches please, remember the VMAs of 2003? Beyonce was at her pick and tried her hardest to steal the show while performing Babyboy.... She came upside down from the f*cking ceiling and came down and dance with like 100 dancers.

Lets remember together, WHAT DID THE PEOPLE TALK ABOUT THE NEXT DAY?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is it official or fanmade? i asked someone on twitter (who shared it) but didn't get an answer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not sure if this has been posted already - but in the UK once again the Grammys will be carried by 4Music and Channel 4 (the latter in HD). Not live - but they'll be on Monday evening (Feb 9th).

In Ireland RTE2 HD will be airing them on Monday evening as they always do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is Rihanna even performing that night? Of course she would have to release her shit on top of Madonna.

Madonna is going to do something big though, so hopefully that's all anyone will remember lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is Rihanna even performing that night? Of course she would have to release her shit on top of Madonna.

Madonna is going to do something big though, so hopefully that's all anyone will remember lol

Madonna's live performances is so many miles away form Rihanna's I can't even put into words.

Share this post


Link to post
Share on other sites

She might be there but her new single is the most boring shit she ever released in her whole career lol. No matter what artists perform it's ALWAYS Madonna that everyone remembers and thats just how it's always gonna be, this is the last thing we should stress about.

Share this post


Link to post
Share on other sites

She might be there but her new single is the most boring shit she ever released in her whole career lol. No matter what artists perform it's ALWAYS Madonna that everyone remembers and thats just how it's always gonna be, this is the last thing we should stress about.

Exactly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We still got 2 weeks 'til the Grammy's :( Hopefully promo for RH will start this week and tide us over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure Madonna will blow us away for sure. When will we find out if she's opening or not?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Not sure. Piano player posted that he is off to NY to do rehearsals for Grammys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just saw a commercial for Grammys. Everyone was announced with their duet partner(s), and at the end it announced her as the "one and only Madonna" (no partner)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just saw a commercial for Grammys. Everyone was announced with their duet partner(s), and at the end it announced her as the "one and only Madonna" (no partner)

LOVE

Share this post


Link to post
Share on other sites

So do you think M is getting a special award if she is performing alone :voiceofreason:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In the 80s and 90s madonna was one of the very first artists of her kind and so controversial; the grammy voters were people from the 70s and earlier...

Madonna was indeed so influential and contributed to shifting opinions about what makes good music, music that lives on through time, music that transcends genres... She is the reason why now newcomers (who grew up to madonna s beats and were influenced by her) get nominations more easily; there may be more voters who grew up in the 80s too

On a side note, Of the three special awards, she should get the 25th special anniversary for like a prayer because that album was simply underrated by the grammys and it has made a major impact on pop culture! If such an album was out today it would be nominated in most categories...

She should also get the hall of fame one but it s too early for the life time achievement... She still has more music to give

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

So do you think M is getting a special award if she is performing alone :voiceofreason:

Please I hope so.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink:

If this is true it's tragic.

these ppl need guidance

Share this post


Link to post
Share on other sites

She could still be singing with someone else, but I don't know why they would announce everyone else's but not hers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So do you think M is getting a special award if she is performing alone :voiceofreason:

i was thinking the same thing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

why do you doubt it? She has always been the star of every award show, since the beginning. I can't recall a single time where it wasn't the case. Even last year, when she was with that cane and that voice and sang so weird, she was in the spotlight.

Tuckeye, excuse my question, but how old are you?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitches please, remember the VMAs of 2003? Beyonce was at her pick and tried her hardest to steal the show while performing Babyboy.... She came upside down from the f*cking ceiling and came down and dance with like 100 dancers.

Lets remember together, WHAT DID THE PEOPLE TALK ABOUT THE NEXT DAY?

bingo

Share this post


Link to post
Share on other sites

She might be there but her new single is the most boring shit she ever released in her whole career lol. No matter what artists perform it's ALWAYS Madonna that everyone remembers and thats just how it's always gonna be, this is the last thing we should stress about.

it sux

Share this post


Link to post
Share on other sites

So do you think M is getting a special award if she is performing alone :voiceofreason:

she deserves one,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...