Jump to content
MadonnaNation.com Forums

Recommended Posts

Great track! Folky CountryDonna. On repeat right now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reminds me a lot of "Set The Right" and I think it's awesome! Love the lyrics and that ENDING!!! :dramatic:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure this is the final version. It is perfect TBH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YES, its a grower on me too....wonder if she'll kee the sniffing glue part in the final version, hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

should be the lead single PERIOD

Share this post


Link to post
Share on other sites

One of the best out of the new demos.

And great to know it has made the final album as "Devil Prays"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

for sure one of my favs. I love folky/country madonna

Share this post


Link to post
Share on other sites

love it...it itstantly reminded me of Cher's "I Walk Alone" from her latest album

Share this post


Link to post
Share on other sites
Take my sins and wash them away

Teach me how to pray

I've been stranded here in the dark

Take these walls away


I've been swimming in the ocean

Till I'm almost drowned

Give me something I can believe in

Teach me how to pray


And we can do drugs

And we can smoke weed

And we can drink whiskey


Yeah we can get high

And we can get stoned


And we can sniff glue

And we can do E

And we can drop acid


Forever been lost with no way home


Yeah we can run

And we can hide

But we won't find the answers

If you go down, then you'll get held along the way

But if you wanna save your soul,

Then we can travel up together

And make the devil pray


Mother Mary, can't you help me?

Cuz I've gone astray

All the angels that were around me

Have all flown away


The ground beneath my feet's getting warmer

Lucifer is near

Holding on, but I'm getting weaker

Watch me disappear


Ooh ooh ooh, Sing hallelujah

Ooh ooh ooh, Save my soul

Ooh ooh ooh, The devil was here to fool ya


Until my story's told

Share this post


Link to post
Share on other sites

what's "doing E" :/

It's how Ecstasy is abbreviated.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's how Ecstasy is abbreviated.

I think he wants to know how it feels... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think he wants to know how it feels... :lol:

That I don't know :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think he wants to know how it feels... :lol:

The ground beneath your feet's getting warmer

Lucifer is near

Holding on, but you getting weaker

Watch you disappear

:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Played it to death over the last 2 days, Absolutely LOVE it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy God.

This track, sounds like something FLEET FOXES could have recorded.

:wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest toomawashi

it just sounds so fresh & youthful, love it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can someone create a Illuminati appreciation thread??!!!

I am intrigued to learn more about what Madoona knows about the Ilunati!!

Islam refers to the one eye as satanic and that the Anti-Christ as having one eye.

I love this track regardless and can imagine it appealling to the younger /urban crowd.

I see everyone bouncing to this in the clubs..LEAD SINGLE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its the best Folkdonna ever! :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The ground beneath your feet's getting warmer

Lucifer is near

Holding on, but you getting weaker

Watch you disappear

:p

:nervous:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The demo is very good but the final version is even better IMO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fucking love it is that supposed to be Lucifer singing in the deep voice with Demonna :rotfl::laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My favorite track out of the 6. I didn't listen to demo version so I don't know how it is different.

She sounds awesome on it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

My favorite track out of the 6. I didn't listen to demo version so I don't know how it is different.

She sounds awesome on it!

The demo is less dance, more acoustic.. and no male backing vocal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...