Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Raf

New album thread: no recent updates. Madonna joins Disclosure at gig though

Recommended Posts

If she calls it Unapologetic, the Navi (and other stanbases that are against Madonna) will just call her a copycat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I agree, but...

tumblr_m24ozoUh4Q1rqc2zko1_500.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

But Take a Bow..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I agree, but...

tumblr_m24ozoUh4Q1rqc2zko1_500.gif

Yeah, I know, but they're all just dying to accuse HER of something. So pathetic lmao

But Take a Bow..

Lol, exactly. But stan logic doesn't work like actual logic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supposedly Madonna posted this on Instagram but then deleted it shortly after: http://t.co/KgGw4nGa90

I still can't figure out how to post images on the forum yet lol

Why she would post that I'm not sure

- Update:This was posted on Madonna's Studio Design account

She never posted that on Instagram. It was on her studio design account. And it's still on it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine there was never an "UnapologeticB" song and the word was just meant to describe a feeling during her last photo shoot with Katy and now she's scrambling to write and record an "UnapologeticB" song because its gotten so much press even more then her last lead single GMAYL lol :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like this! Sounds dark and moody.I hope this clip is the real thing.It's a great sound for Madonna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I kinda like that too. Dark and evil, like they recorded it in an underground parking garage on Halloween. I dig it, even if it isn't real.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine there was never an "UnapologeticB" song and the word was just meant to describe a feeling during her last photo shoot with Katy and now she's scrambling to write and record an "UnapologeticB" song because its gotten so much press even more then her last lead single GMAYL lol :laugh:

has it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is a studio design account ? Is it official ?

That's the Studio app.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer/ Writer /Producer/ Manager, Martin Kierzsenbaum of Cherry Tree Records, while promoting his new single, A LITTLE BIT OF LOVE, tells OUT Q's Larry Flick about collaborating with Natalia Kills on new music with Madonna.

https://soundcloud.com/siriusxmentertainment/madonna-natalia-kills-and-martin-kieszenbaum-write-new-music-together

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx! Wonderful to hear the love & respect for M

Singer/ Writer /Producer/ Manager, Martin Kierzsenbaum of Cherry Tree Records, while promoting his new single, A LITTLE BIT OF LOVE, tells OUT Q's Larry Flick about collaborating with Natalia Kills on new music with Madonna.

https://soundcloud.com/siriusxmentertainment/madonna-natalia-kills-and-martin-kieszenbaum-write-new-music-together

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer/ Writer /Producer/ Manager, Martin Kierzsenbaum of Cherry Tree Records, while promoting his new single, A LITTLE BIT OF LOVE, tells OUT Q's Larry Flick about collaborating with Natalia Kills on new music with Madonna.

https://soundcloud.com/siriusxmentertainment/madonna-natalia-kills-and-martin-kieszenbaum-write-new-music-together

Notice how he says "i don't know if it's gonna be end up being on the album" and also at the end "i don't know what she's gonna do", he says these two things in 1:30 min. This Makes me believe that when she worked with all those different producers she kinda made clear that she was kinda testing different sounds and didn't know for sure if their work would be used for the album, it gives the impression that she made them understand that nothing was definitive, which is a good thing in my opinion because that's what she did for Ray Of Light.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It sounds like the album is not done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of course the album is not done, she was in the studio with Diplo just two weeks ago.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Notice how he says "i don't know if it's gonna be end up being on the album" and also at the end "i don't know what she's gonna do", he says these two things in 1:30 min. This Makes me believe that when she worked with all those different producers she kinda made clear that she was kinda testing different sounds and didn't know for sure if their work would be used for the album, it gives the impression that she made them understand that nothing was definitive, which is a good thing in my opinion because that's what she did for Ray Of Light.

Well that's what happened with MDNA, Sia wrote songs for the album and none were selected. So the same thing could happen again...

Share this post


Link to post
Share on other sites

It happened with several albums tbh. It's in the natural process of making an album I think.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To be honest I wouldn't mind if the lyrics that she wrote with Natalia were kept, but the production of Martin was dropped.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It sounds like the album is not done.

That's good news, work hard, put everything you've got in it, cause when it's done it's done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't think she's going to rush this one... she learned from MDNA and she's now taking time so she can come up with something really worth waiting for!

Also, notice how they call her new album a project... maybe she's not going down the conventional road as albums go. I sense we'll be hugely surprised this time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer/ Writer /Producer/ Manager, Martin Kierzsenbaum of Cherry Tree Records, while promoting his new single, A LITTLE BIT OF LOVE, tells OUT Q's Larry Flick about collaborating with Natalia Kills on new music with Madonna.

https://soundcloud.com/siriusxmentertainment/madonna-natalia-kills-and-martin-kieszenbaum-write-new-music-together

Would give love to hear whatever came out of those sessions, however I hope we dont get "Cherry Cherry Boom Boom" plastered over any songs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't think she's going to rush this one... she learned from MDNA and she's now taking time so she can come up with something really worth waiting for!

Also, notice how they call her new album a project... maybe she's not going down the conventional road as albums go. I sense we'll be hugely surprised this time.

what exactly she learned? I bet she loves that album..

Maybe she learned from Like A Prayer? She wrote it in mere two weeks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer/ Writer /Producer/ Manager, Martin Kierzsenbaum of Cherry Tree Records, while promoting his new single, A LITTLE BIT OF LOVE, tells OUT Q's Larry Flick about collaborating with Natalia Kills on new music with Madonna.

https://soundcloud.com/siriusxmentertainment/madonna-natalia-kills-and-martin-kieszenbaum-write-new-music-together

:wow: love this, i love to hear people praising M in the studio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...

WE LOVE SURPRISES. WE ALSO HATE SURPRISES: The biz is buzzing about a possible surprise release next week, with a couple of superstar acts the primary focus of the speculation. If somebody is indeed "pulling a Beyoncé," as it's come to be known, who might it be? (5/29p)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...

WE LOVE SURPRISES. WE ALSO HATE SURPRISES: The biz is buzzing about a possible surprise release next week, with a couple of superstar acts the primary focus of the speculation. If somebody is indeed "pulling a Beyoncé," as it's come to be known, who might it be? (5/29p)

Source?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...