Jump to content
MadonnaNation.com Forums
Sign in to follow this  
Guest Sinnerboy

"I Don't Give A" OFFICIAL THREAD

Recommended Posts

Well I'm not a native speaker :fag:

tumblr_lufj1vkCpV1qezxsoo1_r1_500.gif

:inlove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think she DID say 'baby jesus on the stairs." she just made me a fan again even tho i was a fan be4. this album is gonna be OUT-of-Control... when 2012 reminds me of sidewalk talk i am just twisted all up!!!!!! DROP THE RECORDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Je suis désolé = i am sorry (french)

Lo siento = i am sorry (spanish)

Ik ben droevig = i am sad (Dutch)

Sono spiacente = i am sorry (italian)

Perdóname = forgive me (spanish)

:fag:

Doesn't the Spanish translate as 'pardon me'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I keep on changing: And swallowed my life for And swallowed my PRIDE

Share this post


Link to post
Share on other sites

I keep on changing: And swallowed my life for And swallowed my PRIDE

"And swallowed my light" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wow wow... I knew it when I said that Madonna can recover me after everything in my life. This snippet is the peak. How can any you not like this if u are a Madonna fan???... When she said: I tried to be a good girl, I tried to be your wife, Diminished myself... is pure pure Madonna!!! Can't wait for this album.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"And swallowed my light" :)

Thank you, that makes more sense, that's why i'm waiting for the lyrics bloody hell!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

At least my cage is filled with light. You swallowed it Bitch!!!! Kabbalah dance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure it's just me but I'm getting a vague Sidewalk Talk vibe from this. Something about the skittering beat and her vocals. Probably just me lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name=M!chael :D' date='15 March 2012 - 04:42 PM' timestamp='1331844166' post='1228454]

HOT

perfect! :bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MDNA is shaping up to be her best album since Music.

:wow:

Can't wait to hear the whole album. :vogue:

I got a little upset over those lil monsters. :rant: Don DaDa != Than GaGa. When will they ever learn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pud Whacker

fabulous and beyond fantastic, AS ALWAYS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fabulous and beyond fantastic, AS ALWAYS.

EAT IT!!!!!!!!!!! :inlove:

Share this post


Link to post
Share on other sites

This to me has a Hard Candy vibe about it which is a good thing as I love that album. I must say GGW does seem one of the weaker tracks based on the snippets so far!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fabulous and beyond fantastic, AS ALWAYS.

pretty powerful stuff eh nick xoxo

Share this post


Link to post
Share on other sites

what I hear,

"I forgot to say my prayers,

baby Jesus on the stairs

gotta sign the contract,

gotta get my money back

all the fighters off the coast

standing on the front row

I'm gonna be okay,

I don't care what the people say,

I'm gonna be all right,

gonna live fast and I'm gonna live right

I'm on the fast lane,

can you follow my track

I'm movin' fast

and I like it like that

I do ten things all at once

and if you have a problem

I don't give a

I tried to be a good girl,

I tried to be your wife,

diminished myself

and I swallowed my light

I tried to become all

that you expect of me

and if it was a failure

I don't give a

I don't give a fuck

I don't give a fuck

I don't give a fuck

I don't give a

*Nicki*

shots fire,

anything you hear Nicki on, that's fire

you don't hear them hums or nothin', that's fire

tell 'em, catch buyer

in the Bugatti ten grand, one tire

Ayo Madonna (yes Nicki), maybe I say you original don dada

in that, yeah Gabbana, and the, ah, Prada

We material girls, ain't nobody hotter

pops collar"

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wow::wow::wow: she's killing it with this one :bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

isn't it Jesus understands?

Share this post


Link to post
Share on other sites

isn't it Jesus understands?

yes thats what I hear...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolutely stunning! Totally unexpected.....brilliant....original....unique....exciting....addictive!

March 19 can't come any sooner!!!!!

This sbould have been a single! Hopefully it will be.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes thats what I hear...

it totally is, but I like to hear "stairs". it's the new troublety. :wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

funkydonna!! really like it!!!

from youtube poster, nicki part:

anything you hear nicki on thats fire, you don't hear dem bums or nothing that's fire, tell 'em catch buyer. in the bugati ten gears and one tire. ayo madonna, maybe i say you original don dada in that yeah gabanna and the.. yeah prada, we material girls ain't nobody hotter.

I DON'T GIVE A A A A A A!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MDNA's Shes not me , cant wait to see this LIVE

Share this post


Link to post
Share on other sites

it totally is, but I like to hear "stairs". it's the new troublety. :wow:

:D:wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg!!! i almost fainted when i heard this!!!

This is my fav. snippet so far

based on the snippets, its going to be my fav. album since erotica, holy shit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Where's IsaacHarris?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×