Jump to content
MadonnaNation.com Forums

Littlebastard

Elitists
  • Content count

    1,812
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About Littlebastard

  • Rank
    Elitist
  • Birthday 12/21/1981

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Montreal
  • Favorite Madonna Song
    EROTICA

Recent Profile Visitors

7,805 profile views
  1. more theater think Girlie show.........
  2. i love him! Find him hot i don't know why lol A girl i know gave him a BJ in the back of a The Metropolis venue in Montreal years ago when he performed here....She said he was hung.
  3. Littlebastard

    Blond Ambition Tour 28 years ago!

    100 years from now no female will make a greater tour or impact than this tour did. End of.
  4. Littlebastard

    Grammys

    I agree and im no Kesha fan.
  5. Littlebastard

    Grammys

    Madonna is/was forever will be Evita. End of. Patti was shit tonight.
  6. Littlebastard

    Dolores O'Riordan has died at 46

    i have all their Cd's still. Loved them so much. Loved her voice. A lot of they songs/hits r HUGE amazing records. This got me emotional when i heard the news. Such an incredible talent. So young still. I even was saying to people recently that they should make a come back with a huge record. They were everywhere in the 90's. RIP. Very sad news. :(
  7. Littlebastard

    Kendrick Lamar (2017) DAMN.

    Thanks. Just started to get into his music. Late i know lol
  8. Littlebastard

    Kendrick Lamar (2017) DAMN.

    been into this album lately..LOVE Humble....any other songs u guys enjoy?
  9. Littlebastard

    Drowned World Tour appreciation thread!

    The DVD does't do the live show justice..i saw this in NY and everyone was mesmerized....it was brilliant LIVE.
  10. Littlebastard

    The MDNA Tour Behind The Scenes

    This tour was near perfect...visually STUNNING. MASTERCLASS IN TOUR VISUALS. Moment Factory has even said Madonna is the most hands on artist they've worked with. Quel surprise!
  11. Littlebastard

    MTV VMAs....

    with the mic or something she looked annoyed and freaked out i guess that's her natural stance lol
  12. Littlebastard

    MTV VMAs....

    what happened during the Nicki Minaj part?
  13. Littlebastard

    MTV VMAs....

    Best Dance video's used to feature dancing....just saying....
  14. Littlebastard

    MTV VMAs....

    k Lorde is complete and utter shit...WTF was that? LMAO Worst performance in the last 10 years nominee LOL Game of Thrones in 9 min thanks BYE.
  15. Littlebastard

    rate the tours

    1. The Girlie Show 2. Blond Ambition World Tour 90 ******** Co-number 1's for ME ********** 3. MDNA Tour 4. Confessions Tour 5. Drowned World Tour 6. Sticky & Sweet Tour 7. Reinvention Tour 8. The Virgin Tour 9. Rebel Heart Tour 10. Who's That Girl Word Tour
×