Jump to content
MadonnaNation.com Forums

ryan

Members
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by ryan

  1. :D GET THAT PLANE TICKET NOW! lol :p
  2. ryan

    ;) that's my middle name.
    1. ryan

      ryan

      oh and i'm coming here everyday just to rate you 5 stars. you are worth it.

    2. Kim

      Kim

      I always knew you had CLASS, MANNERS AND IMPECCABLE TASTE my darling whoopsie! Haha, I've been stuck on 3 stars forever. Must be those drooling-at-the-mouth UNMENTIONABLES banging away at the 1 star button AS PER.

  3. ryan

    Thank you for following me

    i miss you 😘🌻😘

    1. Bill

      Bill

      I miss you too!  

  4. YOURE A PIECE OF FUCKING SHIT!!!! THANK GOD YOU WERE BANNED

    YOU LIED TO US

    YOU WERE NEVER A FAN

    I HOPE YOU ROT IN YOUR PARENTS BASEMENT

  5. ryan

    Price who? (kidding)

    She even gets the keytar out! Girl knows how to rock it!

  6. ::pulls pants down::

    Subtle? Yes. And if it weren't for the facial hair, there really wouldnt be much of a resemblance. Kardynal is the man, and so are you.

  7. . ' ,

    _________

    _ /_|_____|_\ _

    '. \ / .'

    '.\ /.'

    '.'

  8. "show us your real face trolljunkie" lol

    love the new pic sexy ;)

    miss u

  9. ryan

    http://30.media.tumblr.com/tumblr_lhvwxyuisv1qfzva2o1_500.gif

    it's getting hot in here

    i want to take you for ride.

  10. http://tinyurl.com/83prfso

    I feel like sinnin’

    You got me in the zone

    DJ play my favourite song

    Turn me on

  11. AAAAHHHHHHHHH!!!!

    That's prob my fav music video ever!!!

    work it Sofia!!!

  12. And dont you dare act like you dont know,

    Know whats up,

    Cuz your nose is up.

    Im approaching up.

    Like I cant give you winter in the summer

    Or summer in the winter

    Miami in december

    Trying to look bored in them diors.

    She probably is,

    Was acting shallow until

    She find out how deep that my pockets is.

    Mrs. pre-madonna,

    This is your remin...

  13. ryan

    Babe you can see that I'm danger

    Glamorous, but I'm deranged, yeah

    Teetering off of the stage, yeah

    I said it really nicely so can you be my savior?

  14. ryan

    cause after all

    my ass is indestructible

  15. ryan

    Damn right it is.

    I play that mix in my car all the time. I'll be dancing while i'm driving, and everyone else on the road will stop and watch. I put a show on everywhere I go.

  16. ryan

    Did you fall from heaven?

    Bill, you are stun gorgeous, the sexiest member here!

  17. don't understand why people are trashing on you

    you everythang in my book!

  18. FURST U GOTTA PUT YO NECK N 2 ET

    DUN STOP JUS DO ET DO ET

    THAN U ROLL YA TONGUE, FROM DA CRACK BACK 2 DA FRONT

  19. GET STOOPID, DON'T STOP IT

    luv that vid!

  20. hey you, don't you give up

    it's not so bad

  21. i like your glasses.

    k, bye!

×
×
  • Create New...