Jump to content
MadonnaNation.com Forums

Cooka

Supreme Elitists
  • Content Count

    761
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Cooka

  1. oh shit I forgot to add Rebel Heart... It's not like I'm DYING for it to be included, but I guess it's a given, no? I don't know if I should put it in The Heart or The Rebel. :/
  2. Oh, I thought this was about like guest stars for some performances like JT, Timba, Britney on S&S... If that was the case, I hope we get to see the whole gang: Nicki, Diplo, MIKE TYSON, Nas, Chance The Rapper, Kanye.... I'm not too sure about the Indian thing. It feels a little been there/done that. What about some jamaican musicians? Some great reggae feeling for the RASTAFARI section of the tour?
  3. I actually think and IMO that Kanye Kanye fixed the demo which was over-produced and all over the place... Like someone said in another thread, it doesn't sound like it's trying to sound like Björk's Army Of Me or NIN's Closer anymore. Now it's an amazing thing on its own... Which is what happened with most final versions on the album vs. the original demos that used to sound like something else (LVL and Hidaway, Rebel Heart and Wake Me Up, WAOM and The Neverending Story theme song (lol), etc...)
  4. Yes she did Take A Bow, Cherish and S.E.X, but Ellen got mad because the S.E.X. performance was a bit too much and a few housewives left the studio just SECONDS after it started. So they scratched the whole thing. There are some short clips of it in YouTube though.
  5. The problem is that in their eyes, MDNA was a huge success. Number one album, top grossing tour, top 10 single...
  6. It's the cutest song of her career... And then you listen to the lyrics, and yeah, it's still cute and a bitch cunt hoe.
  7. Let's hold hands and pray for this to happen! It's very possible with the sticker on the album and Madonna's comments about making a video for it.
  8. AY PAPI, MAS DURO PAPI, SIIIIII, METELA TODA PAPI, AAAAAAYYYYYYY ME DUELE PAPI, QUE RICO TE AMO PAPI. AY!
  9. oh shit... she should just perform the album version... unless it's like half and half.
  10. Dutch producer Don Diablo posted this on instagram: It's gotta be a remix for GHOSTTOWN!!!!!!!!! He did this song with Diplo not so long ago: UH.
  11. AY PAPI, SÍ PAPI. SI, ASÍ. DALE PAPI. RICO PAPI.
  12. He's just jealous cuz her plastic surgeon is so much better than his.
  13. Yes!!!!!!! This era has been nothing but EPIC!!!!! I LOVE every single thing about it. She's really giving us her everything!
  14. I guess some fans* still see that whole project as "damage control" after the so-called fiasco that was American Life. *rayoflighters
  15. Maybe she's gonna incorporate the imagery and vibe of the video, now that it has been filmed... I hope so!!!!!!
  16. Yes please!!! If she's gonna do the same "lean on the piano" thing that she's been doing in every GT performance, well.... This needs to be different and epic.I hope Trolldonna doesn't show up to perform Living For Love
×
×
  • Create New...